marți, 13 ianuarie 2009

Berete, căciuli, pălării croşetate sau tricotate 2

Vă spuneam mai jos de acel site rusesc de fotografie. Am mai descoperit-o şi pe lenna, în a cărei colecţie de fotografii am dat peste un set de căciuli şi berete. Nu sunt mare fan al beretelor, de aceea o să vă arăt de acolo un alt gen de căciuli care mi-au plăcut:

Sigur, sunt o variantă mai sport, dar cum iarna multe dintre noi ne îmbrăcăm în pantaloni şi purtăm geci, cred că se potriveşte o căciulă ca asta.
Tot acolo am mai găsit şi altceva, un fel de turban, care poate fi o altă variantă de acoperit capul:

Aveam prin calculator şi alte poze ale aceleiaşi variante, care pot fi mai explicite un pic, dar nu mai ştiu de unde le-am luat, aşa că sper să nu mă acuze nimeni de cine mai ştie ce:



Ei, pentru cele cărora le plac, totuşi, beretele, am ales un model care este, cât de cât, mai drăguţ, chiar dacă nu este pus pe cap aşa cum se poartă acum, dat pe spate. Toată treaba la bereta asta cred că este aţa din care e făcută:

Niciun comentariu: